Najważniejsze, krajowe rozgrywki w damskiej piłce ręcznej będą miały swoją dedykowaną oprawę graficzną i czołówkę dla meczów transmitowanych za pośrednictwem telewizji. Pierwsze spotkanie PGNiG Superligi Kobiet w zupełnie nowym wydaniu zobaczymy już 31.01 podczas meczu Metraco Zagłębie Lubin – JKS Eurobud Jarosław. Bezpośrednią transmisję z Lubina przeprowadzi TVP Sport. Za projekt odpowiadała polska agencja Black Burst.

Nowoczesna oraz spójna oprawa spotkań transmisji telewizyjnych to kolejny krok budowy profesjonalnego i atrakcyjnego wizerunku zawodowej PGNiG Superligi kobiet – mówi Piotr Należyty, wiceprezes ds. marketingu Superliga sp. z o.o. – Liga zyskała nowe logo, identyfikację wizualną, podpisaliśmy nowe umowy sponsorskie, uruchomiliśmy media społecznościowe czy stronę internetową. Teraz przyszedł czas na pierwsze transmisje telewizyjne w profesjonalnej oprawie. Zamierzamy wdrażać kolejne projekty dla PGNiG Superligi Kobiet, dzięki którym liga będzie stawała się co raz bardziej atrakcyjna dla kibiców i biznesu, a także zwiększała swoje zasięgi.

Nowa oprawa wizualna PGNiG Superligi Kobiet nawiązuje do oprawy męskiej PGNiG Superligi, jednak otrzymała wyróżniające ją elementy, które mają oddać charakter damskich rozgrywek. Całość utrzymana jest w nowoczesnej granatowej stylistyce, z kolorowymi wstawkami adekwatnymi do kolorów drużyn PGNiG Superligi Kobiet. Zegar i kształtu belek nawiązują do charakterystycznego ostrego łuku, używanego w logo PGNiG Superligi Kobiet.

– Po opracowaniu grafiki do PGNiG Superligi, która spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem, przeprowadziliśmy kolejny prestiżowy projekt – tym razem stworzyliśmy oprawę graficzną transmisji telewizyjnych nowego sezonu PGNiG Superligi Kobiet. Prace nad tym projektem rozpoczęliśmy w BlackBurst w październiku zeszłego roku, a do naszych zadań należało przygotowanie projektów i animacji oraz implementacja całej oprawy w systemie VizRT. – opowiada Maciej Kowalski z firmy Black Burst. – Chcieliśmy, aby oprawa ligi kobiecej silnie nawiązywała do projektu ligi męskiej, aczkolwiek posiadała swój odrębny charakter. W porównaniu z przygotowaną przez nas w 2019 r. oprawą PGNiG Superligi, projekt PGNiG Superligi Kobiet jest subtelniejszy w detalach, lżejszy, ale jednocześnie nie traci dynamizmu, co, mamy nadzieję, spodoba się fanom kobiecej piłki ręcznej. – dodaje Maciej Kowalski.